Happy Customer

Vier pijlers voor optimale customer experience

Het is vandaag de dag moeilijk om Customer Experience (CX) te negeren. Elke organisatie erkent dat het ontzettend belangrijk is in de hedendaagse economie, toch hebben maar enkele organisaties unieke CX-strategieën. 

Voor de bescherming en groei van een merk is PACE nodig: Personalised Authentic Contextual Experience. 

1. Personalisation: It's all about you
De consument van vandaag verwacht te worden herkend en behandeld als uniek individu. We verwachten speciale aanbiedingen die precies bij ons passen. Het tijdperk van massaproductie is voorbij. 

2. Authenticity: Be genuine
Authenticiteit is een lastige kwestie voor organisaties. Het vereist kwetsbaarheid, transparantie en integriteit. Een organisatie moet anderen niet kopiëren en hard werken om uniek en zichzelf te zijn, want dit is wat consumenten van hen verwachten. 

 

 

 

 

“PACE moet zo snel mogelijk worden geïmplementeerd”

3. Context: Where content is king, context is GOD 
Context gaat verder dan personalisatie, want het gaat hierbij ook om timing. De juiste service of het juiste product aanbieden op het perfecte moment kan enorm veel opleveren. 

4. Experience: A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. 
We leven in een economie waar de ervaring centraal staat. Sommige producten gaan zelfs alleen nog maar om de beleving. Een winkel met goede verkoopcijfers is niet meer voldoende. 

Yask Freaky Trendnight 2017...
Lees artikel